Subject: FW: Saku vallas Saustinõmme külas Jürinõmme detailplaneering
From: "Hans Keskrand" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Apr 2024 12:57:59 +0300

From: Karmen Jääger <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 3, 2024 11:05 AM
To: Hans Keskrand <[email-masked]>
Subject: Saku vallas Saustinõmme külas Jürinõmme detailplaneering

Tere

Meile on saadetud Saku vallas Saustinõmme külas Jürinõmme
detailplaneeringu eskiislahendus. Transpordiamet on algatamisel andnud
seisukohad, mille kohaselt tuleb planeeringualale kavandada juurdepääs
riigiteelt 11159 ning planeeringualale tuleb tagada juurdepääs ühe
riigitee ristumisokha kaudu.

Planeerija on esitanud eskiislahenduse, milles on ette nähtud, et äri- ja
tootmismaale on üks juurdepääs ning elamumaade alale teine juurdepääs ning
tupiktänavate vältimiseks on teedevõrk ringistatud. Piirkonnas on ka teisi
üksikelamukrunte, mille mahasõidud on otse riigiteele 11159.
Planeeringulahenduse väljatöötamisel on arvestatud ka perspektiivse või
rekonstrueeritava, sh oluliselt muudetava põhimõttelise maantee trassi
koridoriga, kuhu ei määrata ehitusõigust ega rajata
parklaid/juurdepääsuteid.

Sooviksin koostöö mõttes üle küsida, kas selline lahendus on
aktsepteeritav ja lahendusega on võimalik edasi minna või tuleb
planeerijal lahendust ringi teha.

Lugupidamisega

KARMEN JÄÄGER / planeeringuspetsialist

Tel: 671 2441

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saku Vallavalitsus

 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee
<http://www.facebook.com/sakuvallavalitsus>
www.facebook.com/sakuvallavalitsus